Wednesday, March 26, 2014

VII nädal (26.03 - 2.04): kokkuvõtted

1) Kuidas lähenesid antud teemale?
Haridustehnoloogia ja erivajadustega inimeste teemale lähenedes tuginesin eelkõige kursuse materjalile. Blogi postituste juures proovisin aga rohkem tuua välja enda poolseid teadmisi, mida kursuse materjalis ei olnud. Kuna olen huvitatud videomängude taga olevast psühholoogiast siis tõin välja sealseid paralleele erivajaduse teemaga (kui postituse teema lubas seda).

2) Kas tutvusid lisamaterjalidega antud teema juures?
Lisamaterjalidega kahjuks ei tutvunud. See eest püüdsin ise otsida materjali tulenevalt enda huvidest vastava teema suhtes. Minu soovitus seoses lisamaterjaliga oleks lisada need põhiosasse kasvõi lihtsalt eraldi teemana ja samuti linkidena. Enda puhul panin tähele, et kui põhitekst sai loetud, siis põhiteksti leht läks kinni ja asusin ülesande juurde. Kui aga oleks kõik ühel lehel, siis ehk vajutaksin ka mõnele lisamaterjali lingile. 

3) Kuidas tööd organiseerisi?
Kõige tähtsamaks blogi postituste juures oli minu jaoks see, et postitused jõuaksid õigeaegselt üles. S.t püüdsin teha nad ära kohe kui algas uus teema. Kahjuks viimase teemaga jäin natuke hiljaks. 

4) Kas otsisid ise veel materjali juurde?
Nagu eelnevalt mainisin siis postituste sisu püüdsin siduda ennast huvitavate teemadega ning seoses sellega otsisin ka mingil määral enda jaoks uut materjali. Kuna olen erivajaduse teemaga puutunud kokku väga pinnapealselt, siis nüüdseks on minu arusaam erivajadustega inimestest suurenenud ning koos sellega ka huvi nende elu heaolu tekitamiseks. Pedagoogina pean kindlasti ennast veel arendama antud valdkonnas. Seega tulevikus kindlasti pean läbitöötama rohkelt lisamaterjali.

5) Soovitusi teistele õppijatele?
Jälgides teiste blogisid jäi silma, et umbes poole pealt jäid ilmumata nende postitused. Kahjuks ei tea milles oli mure. Kui tegu on organisatoorse poolega, siis minu soovitus oleks kohe alguses määrata enda jaoks nädalas 2-3 tundi, et töötada läbi eesoleva teema, nii öelda "broneerida aeg kinni". Kui tegu huvi vähesusega antud teema vastu, siis siinkohal oleks soovitus püüda siduda antud teema annast huvitavate teemadega nagu püüdsin seda teha mina.


Selle kursuse jooksul sain aru, kui vähe ma tegelikult tean erivajadustega inimeste muredest seoses IT-ga. Arvan, et antud kursus on tähtis iga pedagoogi jaoks laiendamaks arusaamu erivajadustega inimeste muredest ja võimalustest nendest ülesaamiseks.

No comments:

Post a Comment